Tuesday, July 22, 2014

Végy négy csavart...

... kezdetű kérést intézte Gyula felénk nem is olyan régen. A kapott instrukció: „kellene 4 db, saválló - nem rozsdamentes, hanem saválló - 3-as, önzáró anya és 4 db 3-as csavar ami 35mm hosszú”.

Mi lenne ebben olyan bonyolult, csavart venni mindenki tud!? Igen ám, de nem ilyet! Sorban buktak el a kisebb és nagyobb csavar és műszaki boltok: volt, ahol csak rozsdamentest árultak, volt, ahol nem tartottak ilyen méretben és volt, ahol csak anyával tudtak szolgálni, csavarral nem. És akkor még nem mentünk bele a "milyen fejjel szeretném" kérdéskörbe!

De végül mégis meglett az a nyavalyás csavar és anya! Találtam egy csavarboltot anyukám munkahelyéhez közel - tőlünk meg a lehető legtávolabb, Jászberényi út külső fele. Előre megbeszéltem a hellyel, hogy van-e olyan cucc, ami nekem kell, a pozitív visszaigazolás után pedig megkértem anyukámat, hogy munka után ugorjon át és amikor ott van, hívjon fel. Telefonon ismét megszakértettük a kérdést az eladóval, majd miután a kereslet és a kínálat találkozott, megkértem anyukámat, hogy az elé tett jószágok (12 anya és 12 csavar) árát egyenlítse ki. Miért 12-12, amikor csak 4-4 kellett? Mert az egész így is csak 250 Ft-ba került, ezt a keresgélést pedig nem akarom még egyszer végigcsinálni, így a tartalék csavarnak is lesz tartalék csavarja!


No comments:

Post a Comment