Tuesday, September 23, 2014

A Pál Kocsma

Adósok vagyunk még az otthoni búcsúztatások leírásával. Mert búcsúbuli nélkül nem indulunk útnak ekkora útra, ugye!?

Az esemény tetthelyének a fiúk egy régi kedvenc helyét néztük ki, a Pál Kocsmát, tisztességes nevén a Pál Söröző és Barlangteraszt. A söröző a Pálvölgyi Barlang bejárata melletti barlangászházból nőtte ki magát egy nagyon kellemes sörözővé, aminek egyik jelentős és nem lebecsülendő előnye, hogy a teraszt körbeölelő fák és bokrok természetes hangszigeteléssel látják el a helyet, sőt, a közvetlen szomszédságában sincsenek lakóházat, így a féktelen bulik hangjai nem zavarják a környékbeli lakosokat. Ezt a tényt már nem egy buli tesztelte!


Így amikor a hely eldőlt, már csak három dolog maradt hátra: időpontot keresni, felhívni a sörözőt, hogy támadunk és szólni a támadó csapatnak. Ez lett volna az ideális sorrend... És ahogy a kivitelezés sikerült: 
  • kiküldtem egy facebook üzenetet, hogy augusztus 8-án (ami szerintem szombat) akció,
  • két órával később Marci szól, hogy a 8-a nem jó, mert Milli legénybúcsúja aznap kezdődik és mellesleg a 8-a az péntek...
  • kétségbeestem, de bíztam az MI (magától intéződik) ügymenetben és nem csináltam semmit,
  • két nappal később hívott Peti, hogy akkor Milli legénybúcsúja 9-én kezdődik, így minden fiú tud jönni péntek este hozzánk, (MI ügymenet, yipiiiii)
  • milyen jó, hogy Pál Kocsmás embert elérni egy mission impossible, mert ezek után már csak azt kellett neki mondani, amikor végre egyszer nem volt kikapcsolva a telefonja, hogy akkor 8-án, pénteken (!) este jövünk és SOK zsíros kenyeret kérünk!
De minden jó, ha jó a vége alapon, péntek este volt helyünk, jelen volt sok kedves barát, még több zsíros kenyér (amikor megérkeztünk így fogadott a pultoskislány: „ti vagytok a zsíros kenyeresek?”), Drazsé sem volt szolgálatban, Mark is éppen itthon volt! :) Mi nagyon jól éreztük magunkat!

Amire egyáltalán nem számítottunk, azok a kedves ajándékok voltak, amiket kaptunk.

Pankitól és Gábortól


Évitől és Drazsétól



Köszönjük Lányok és Srácok!

UI 1: Marcinak volt egy külön Balabites búcsúztatása is, ahol ezt a fantasztikus tablót kapta.


UI 2: Nekem is volt egy külön, kiscsoportos búcsúbulim, csak hárman voltunk rajta Szilvivel és Vikivel. Ők ezzel leptek meg.



No comments:

Post a Comment