Monday, March 9, 2015

Kacatok

Eddig is tudtuk, hogy az esküvő nagy business, de most rájöttünk, hogy annál csak egy nagyobb van: a baba-business. Hisz’ az eladók ártatlan bociszemekkel tudják mondani, hogy ez a legbiztonságosabb, legbióbb és természetesen legökobb termék, és te, leendő szülő, akinek fogalma sincs mi a különbség X és Y egyébként tökegyforma cumi, babakocsi, krém, kisbigyó és nagyizé között (kivéve az a pár (tíz)ezer Forint) persze a legjobbat akarod születendő gyermekednek. Ami így is van! Csak nem mindegy, hogy hasznos vagy totál értelmetlen az, amit vettél és persze az sem, hogy a móka végén mekkora összeget húznak le a bankkártyádról!

Ennek a baba-business dolognak eddig csak a perifériáján mozogtam, így amikor babavilág-szüzen először beléptem egy babacucc áruházba, őszinte kétségbeesés fogott el. Szó szerint ennyi felesleges... – khm, az sz betűvel kezdődő szó helyett mondjuk azt, hogy izét és bigyót, és akkor nem bántok meg senkit – nem láttam még egy helyen...

Mivel Pocakot előbb-utóbb valamibe öltöztetni kell és valahova le is kell fektetni (bár a finnek doboz megoldása sem rossz!), végül mi is elmentünk shoppingolni, vagy ahogy Marci mondta: Pocak-kacat beszerzésre indultunk. Nem kapkodtuk el azért a dolgot!

A folyamat – legalábbis nálunk – három fő lépésből állt:
1. Információgyűjtés  azaz babakelengye listát kértem a védőnőtől, fórumokon véleményeket és termékösszehasonlításokat bújtam, megkérdeztem egy-két kisgyermekes ismerőst, stb.
2. Piacfelderítés  vagyis elmentem 4 bababoltba plusz az Ikeába körbenézni, hogy az infógyűjtés fázisában kiszemelt termékek élőben milyenek, illetve melyik bolt mit kínál. Aki még nem próbálta ezt az alsóhangon 6-7 órás tortúrát, ajánlom, vigyen magával háromnapi hidegélelmet vagy lembast és sok csokit, mert elég húzós.
3. Árubeszerzés  a tettek mezejére lépés! Marcival együtt elmentünk az általam alapos mérlegelés után kiválasztott legszimpatikusabb boltba és mintegy 2 és fél óra alatt a cuccok 90%-át beszereztük. 

Szerintem nagyon ügyesek voltunk! A kivitelezés lépése volt a legjobb, annak is főleg a legvége, amikor végre hazaértünk a zsákmánnyal! 

A nagy bevásárlás estéjére vendégeket vártunk. A fiúk lelkesek voltak és egyből nekiálltak legózni! A végeredmény pedig egy összerakott kiságy és egy pelenkázó szekrény lett.



Azért mi lányok is segítettünk kicsit: a polcot mi raktuk be a szekrénybe!



Köszönjük Kati és Gábor! :)

No comments:

Post a Comment