Sunday, March 2, 2014

Istanbul, ou-ou-oooooo, Istanbul...

Szerencsére nyomtatásban nem mennek át a hangok, így megkímélek mindenkit attól, hogy ezt a dalt most élőben kelljen meghallgatnia tőlem. :)

Kuala Lumpur után még egy megálló válaszott el Budapesttől és Marcitól. 11 óra 11 perc repülés után, ami szerencsére mentes volt minden, de tényleg minden turbulenciától, rázkódástól és széllökéstől (még a szomszédom sem fészkelődött sokat), sikeresen és vajpuhán landoltunk Istanbulban (ez igazi leszállás volt és nem csak megérkezés :) ).

Megelőzve a tömeget, elsők között átmentem a security, beléptem a tranzit paradicsomba és máris bevetettem magam a Starbucksba. Bár szerintem a kávéjuk íze kifejezettem nem jó, ha koffeinmentesen, rizstejjel és mandulasziruppal kérem a latte-t (na ez az, amitől egy igazi kávéimádó a falnak megy), akkor egész iható és még kaptam két órányi wifi jelszót is!

Három óra facebook és online kirakózás után már indult is a gépen Budapest felé. A reptéren pedig Marci várt, széles mosollyal és nagy öleléssel! <3

No comments:

Post a Comment