Monday, June 15, 2015

Levél Apának

Marci nemrég három napra elutazott, hétfőn reggel ment, szerda éjjel jött haza. Hétfőn részletes jelentést írtam neki arról mit evett, ivott, csinált és hogyan érezte magát kicsi fiunk aznap. Kedden viszont Gede szeretett volna neki levelet írni. Ezért megelőzendő, hogy a Fiatalúr "kivegye kezemből" a laptopot és összenyálazza gépelés közben, inkább én gépeltem be a levelet, amit apukájának írt.

Fiunk engedélyével az alábbiakban közzé is teszem:

Drága Apa!

Először is nagyon hiányzol! Tudom, hogy már csak egyet kell fürdenem és itthon leszel. Mivel még nap közben is többet alszom és nem csak éjszaka, ezért fürdésekben számoljuk anyával, hogy mikor jössz haza. Most gyorsan alszom egyet, akkor gyorsabban telik el az éjszaka és utána már csak a holnapot kell kibírni és látlak.

Ma nagyon érdekes napunk volt anyával: barátnő és babanézőben jártunk, Zsófival és Bálinttal találkoztunk. Bálint nagyon érdeklődő volt, mindenképpen nekem akarta adni az egyik faragott és festett fa kacsáját, nem értette, hogy én még azt nem tudom megfogni. A kacsa végül egy háromemeletes parkolóház fölső parkolószintjére került. Később uzsonna közben anyának is és nekem is akart az almájából adni, hiába mondta neki anya, hogy én még csak tejcit eszem.

Délutáni szobai szundikálás ellen kicsit tiltakoztam, mert inkább sétálni mentem volna. Kicsi nyüszögés és nyekergés után végre anya is megértette és elmentünk sétálni négyesben. Jót aludtam, arra sem ébredtem fel, hogy anya a séta végén bepakolt a kocsiba és hazajött velem. Sőt, arra sem amikor felhozott a lakásba és kirakott még az erkélyajtóba. 3,5 órát aludtam. Anya örült neki, szerinte nagyon fáradt voltam és kellett már ez a kis pihenés nekem. Hát nem is tudom, de jót aludtam az biztos.

Délután két pelusba sem tettem kakit, anya kicsit aggódott emiatt, ezért estére összeszedtem minden erőmet és telepakoltam neki a pelust kakival. Örült neki, majd holnap is telepakolom a pelust, ha ilyen könnyű ilyesmivel boldoggá tenni, rajtam ne múljon!

Este még beszélgettem kicsit anyával. Éreztem, hogy erre vágyik, ezért adtam neki kicsit a cuki énemből, hagy örüljön. Sőt még fürdés közben is mosolyogtam neki. Ma jót pancsoltunk!

Siess haza Apa, várlak nagyon! Szerintem anya is vár, mert folyton erről beszél.
Szeretlek!

Csókol fiad,
Gede


(Pillanatkép arról, hogyan kell gyorsan aludni.)

No comments:

Post a Comment