Wednesday, December 3, 2014

Adventi naptár

Itt a december, sőt, már első advent is elmúlt. Így kicsit elmerengtem azon, legyen-e adventi koszorúnk, vagy sem. Végül arra jutottam, hogy koszorú eszkábálásnak itt nem állnék neki, őszintén nem is nagyon illik ebbe a melegbe... De mindenki nyugodjon meg, adventi naptárat azért sikerült készítenem!

Hogyan? Marci kapott névnapjára egy doboz Ferrero Rochert, amiben pont 24 darab csoki figyelt. A híres és örök érvényű „egy nap 24 óra, egy rekesz 24 üveg sör – ez nem lehet véletlen” tézist megfelelően alkalmaztam a jelen szituációra, vagyis „december 1-től karácsonyig 24 nap, adott doboz Ferrero 24 csoki – ez nem lehet véletlen”. 
Ez után már csak a megfelelő díszítés kellett rá, ami hamar ment: a búvárcuccok feliratozására használt fehér lakkfilcet hívtam segítségül és azzal rajzoltam a számokat, egy fenyőfát és csillagokat a naptárra. Íme az eredmény!


No comments:

Post a Comment