Tuesday, January 7, 2014

Készülődés, pakolás

Holnap indulunk!!! Yipiiiiii!

Hogy állunk?

Nos, a cuccunk nagy része összepakolva… Még egy-két apróság hiányzik (szárad a szárítón, ma vettük meg, még be kell szerezni, stb). Mivel összepakoltunk, ez – nekem – megadja azt a fals érzést, hogy teljesen bepakoltam. Ami, lássuk be, távolról sem igaz. Mert miután összeszedtük a ruhákat („Három póló elég, majd veszünk kint fillérekért.”), megegyeztünk, hogy papucsot is veszünk kint (Áldozunk erős 200 Forintot az ügyre.), a szálláson lesz törülköző (Minek vinni akkor?), én továbbra is egyesével rohangálok a cucchoz, hogy upsz, például még ezt a számomra rendkívül fontos ipari teljesítményű hajszárítót, ami nélkül nem tudok élni, beletegyem a neszeszerembe... Vagy valami hasonló...

Átvettem ma a biztosításainkat is, miután Marci az éteren keresztül elbájolta az utazási irodás kislányt és meggyőzte, hogy adja oda nekem őket. Innen már könnyű dolgom volt.

Nemcsak meglocsoltam a virágokat, de még beszélgettem is velük, hogy ne féljenek, amíg nem leszünk itthon. Szerintem nem lesz gond velük. A telefont még nem tudják kezelni, így teljes nyugalommal hagyjuk őket itthon, nem fognak házibulit rendezni.

Összességében tehát nem állunk nagyon rosszul. :) Várjuk a holnap délutánt!

No comments:

Post a Comment